subota, 15. listopada 2016.

Ovo sam ja, Bratislav Rogić i imam 64 godine. Svašta sam radio u životu i uvek sam dobro zarađivao. Pre dve godine sam dobio otkaz kao tehnološki višak. U ovim godinama ko će mene da zaposli?


                                                          


Moj životni standard se toliko srušio, a da ne govorim u kakvu sam psihičku situaciju upao. Osećao sam se odbačeno i beskorisno. Iznenada,  posle  razgovora sa jednom dugogodišnjom prijateljicom odlučio sam da počnem sa novim poslom koji je ona radila. Za taj posao sam prvi puta čuo od nje, a o istome nisam znao ništa. Iako ne znam engleski jezik i ne razumem se baš mnogo u rad na računaru, krenuo sam u novi izazov. 


Dolaskom u SFI kompaniju, ja sam živnuo. Dobio sam ponovo volju i želju za životom. Pitate se sigurno za razlog? Tim ljudi koji me prihvatio kao sebi ravnog, naučio me  sve što nisam znao i dobio sam krila. Danas se osećam mnogo bolje, a standard mi se znatno popravio i mogu da se nadmećem sa mnogo mlađima u radu i zaradi. 


Ako želite da saznate kako se moj život promenio na bolje, javite mi se i podeliću sa Vama moje novo radno iskustvo.

Možete nam se pridružiti a moj tim i ja ćemo Vam pomoći.   Klikom na sliku registrujte se na Vaš novi posao:



Život  je lep, život je divan,  samo ga treba znati živeti.



Kontakt:
E-mail: bmsbraca@beotel.rs

Za Facebook profil klikni na sličicu:     



                                                   

3 komentara:

  1. Pozdrav čitateljima bloga,
    iskoristite priliku za novi način zarade koji je stigao na naše prostore već odavno, ali naš mentalitet je takav da ne vjerujemo da se putem interneta može zaraditi. Također sam djelila isto mišljenje, radila sve i svašta na internetu i bila uglavnom prevarena.
    Naišla sam na ovakav oglas i blog i eto prijavila se i za ovaj posao.
    Ostala sam ugodno iznenađena prijemom u kompaniju, tim, imala sam pomoć od prvog dana i osobnog mentora (sponzora).
    Danas sam jedan od lidera u timu i imam lijepu zaradu. Iako sam u godinama (61) ja radim sa zadovoljstvom, u ugodnom okruženju, kada meni odgovara, nitko mi ne naređuje i gradim svoj online posao.
    Pokušajte i Vi. Dobro nam došli.

    OdgovoriIzbriši
  2. Divno zvuci,a ja se bojim da necu znati da je to jos ja dna prevara? Nwznam?

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja nisam prethodni komentar tako napisala! Rekla sam divno zvuci,al se bojim da necu znati,i da je ovo jos jedna od prevara,neznam?

    OdgovoriIzbriši